Erasmus reunion: Iz Barcelone v Valencijo – 3.del

V 1. in 2. delu si lahko prebereš, kako se je moje potovanje začelo in kaj smo si z mojimi “Erasmus” prijatelji ogledali v Barceloni. Tokrat pa o tem, kaj si lahko ogledaš v Valenciji!

V zgodnjih jutranjih urah smo se španski del odprave in jaz poslovili od naših prijateljic iz severnejših krajev. Air Bnb stanovanje smo kolikor toliko spravili v red in se odpravili v center. Najprej smo se ustavili na ulici Calle Blai, kjer sem (spet) pozabila jopico. Nato smo še nekaj ur zabili v Gotski četrti, ker je tam pač lepo. Zaradi kovčkov žal nismo prav veliko prehodili.

Popoldne smo se vkrcali na vlak, ki nas je popeljal proti Valenciji. Tam sva se s fantom poslovila od prijateljice, s tem pa se je tudi začel mirnejši del mojih počitnic. Mirnejši zato, ker sem v Valenciji bila že velikokrat, med drugim na Erasmus praksi. Zaradi tega mi ni bilo treba cel teden teči in si ogledovati zanimivosti. Pa sem to vseeno počela – Valencija je preprosto prelepa, da nebi.

Tek po Parku Turia

Prav zares sem tekla – za rekreacijo. A ko tečeš po parku Turia, to hkrati šteje za ogledovanje znamenitosti. Park Turia se nahaja v nekdanji strugi reke Turia, ki so jo v šestdesetih zaradi poplavljanja preusmerili. V parku so številne športne površine, vedno je poln kolesarjev, sprehajalcev in tekačev. Tam leži tudi znamenito Mesto umetnosti in znanosti ter nenavaden otroški park Gulliver.

Valencija park Turia
Park Turia ponuja odlične možnosti za sprehode, športne aktivnosti in piknike.

Mesto umetnosti in znanosti

Ciudad de las Artes y las Ciencias velja za najpomembnejšo turistično točko v Valenciji. Gre za arhitekturni in kulturni kompleks, ki je bil odprt v poznih devetdesetih. Tam lahko najdeš akvarij, opero, diskoteko, kino, muzej znanosti in druge zanimivosti. Paša za oči je predvsem arhitektura kompleksa: nenavadne sijoče bele stavbe in ogromni svetlomodri bazeni.

Mesto umetnosti in znanosti je najbolj obiskana turistična točka v mestu.

Sprehodi po centru mesta

Poleti se ti splača iti v center proti večeru, ko je še svetlo, vendar ne več tako vroče. Prva zanimiva postaja v centru so Torres de Serranos, ki se nahajajo tik ob nekdanji strugi reke: predstavljajo vhod v mesto. V notranjosti mesta lahko najdeš še eno dvojico stolpov: Torres de Quart.

Stari center ponuja številne turistične znamenitosti, od srednjeveške tržnice s svilo La Lonja de la Seda do katedrale Santa Maria na čudovitem trgu Plaza de la Virgen. Če imaš čas, se usedi na stopnice ali v katerega na trgu ter poslušaj ulične glasbenike in opazuj ljudi, ki se sprehajajo po trgu. Ta je res star, toda ob večerih je vedno poln življenja. Če si želiš mesto opazovati iz višav, se napoti do trga Plaza de la Reina in se povzpni na zvonik El Miguelete.

Plaza de la Virgen
Plaza de la Virgen je eden najlepših trgov v Valenciji, kjer je zvečer vedno živahno.

Tržnice

Obvezna postaja v Valenciji so pokrite tržnice. Največja in najbolj znana je Mercado Central, kjer lahko kupiš vse od sadja in zelenjave do mesa, rib, oreškov, smutijev in raznih že pripravljenih jedi. Če imaš čas, se odpravi tudi do tržnice Colon, ki je povsem drugačna: spominja na londonski Covent Garden.

Plaza de Ayuntamiento in železniška postaja

Dokaj blizu Colona se nahaja Plaza de Ayuntamiento, kjer je mestna hiša. Gre za živahen in moderen trg, poln raznih trgovinic, barov in restavracij, kjer pogosto potekajo prireditve. Trg obdajajo impresivne stavbe, najlepša je verjetno prav mestna hiša z velikim balkonom in stolpno uro. Zraven trga Ayuntamiento je glavna železniška postaja, katere glavna stavba je tudi nekaj posebnega.

Plaza del Ayuntamiento
Plaza del Ayuntamiento je trg, kjer se nahaja mestna hiša.

Plaža

Valencijska plaža, ki je sicer nekoliko daleč od centra, je dolga in široka peščena plaža. Južni del se imenuje Malvarrosa, severni pa Patacona. Na Malvarrosi je več trgovinic, stojnic in restavracij, na Pataconi pa beach bari z odličnimi koktajli. Ob obeh plažah leži široka promenada, odlična za večerne sprehode. Domačini na plažo radi pridejo za več časa ter si privoščijo piknik, kar ni slaba ideja!

Playa de la Patacona
Playa de la Patacona je severni del plaže v Valenciji, kjer je poleti odprtih veliko beach barov.

Če bi rad videl več, si izposodi kolo (Valenbisi) in se odpelji mimo Patacone do Port Saplaye oziroma »malih Benetk«. Gre za srčkano turistično naselje, polno pisanih hišk, kanalov in ladjic.

Valencija in hrana

Valencia je dom paelle: slavne španske riževe jedi. Napoti se v katero od restavracij v centru ali na plaži in si privošči eno od variacij: morsko, zelenjavno, s piščancem in zajcem … ta zadnja je tradicionalna paella valenciana. Včasih ji dodajo tudi polže. Daleč najbolj popularna pijača v mestu ni sangria, temveč orchata. Gre za brezalkoholni napitek iz užitne ostrice (chufas oz. tiger nuts, če ti to več pove). Navada je, da se v to pijačo namaka fartons, nekakšen podolgovat sladek kruh.

Sangria
Sangria je daleč najbolj priljubljena pijača med turisti v Španiji. Domačini pogosteje posežejo po pivu.

Valencia ima tudi znamenito alkoholno pijačo: agua de Valencia. To je koktajl iz penine, vodke, gina in pomarančnega soka, ki je zelo sladek, a zelo močan. Seveda se ti splača poskusiti tudi klasiko: sangrio, churros z vročo čokolado in tapas.

Španski način življenja

Odkar imam v Španiji fanta in tja pogosto zahajam, sem se naučila, da tiste dni, ko sem tam, živim po njihovo. To pomeni, da se za vikende po kosilu malo zaspi (vsem poznana siesta), vsak dan se večerja okoli desetih in vsak obrok razen zajtrka je družabni dogodek. Praktično ob vsakem obroku se je kruh, olivno olje pa se poliva po dobesedno vsem.

Hrana je pomembna in ob druženju vedno prisotna. A druženje je tisto, kar jim res pomeni največ, in to ne samo mladim. Za vikend sva z njegovimi starši šla na 60. rojstni dan nekega družinskega prijatelja. Končalo se je tako, da sva ob štirih zjutraj midva vsa zaspana čakala ta stare, da bodo nehali plesati in bomo končno šli spat.

Deček se vrže na posteljo

Konec počitnic

V Valenciji sem preživela dvakrat toliko časa kot v Barceloni, pa je minilo skoraj da enako hitro. To mesto me vedno znova navduši in nikdar se mi ni težko sprehoditi po ulicah, ki sem jih prehodila že velikokrat. Težko je bilo oditi, toda v tem primeru vsaj vem, da se bom kmalu spet »morala« vrniti. ?

Prejšnji članekKako biti produktiven v slabem vremenu?
Naslednji članekKotički sosednje Hrvaške, ki jih je vredno obiskati.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.