Daniela Ivanova: ženska v svetu tehnologije

Daniela Ivanova

Daniela Ivanova je direktorica poslovnega razvoja za države Srednje in Vzhodne Evrope pri družbi Rakuten Viber. Z njo smo se pogovarjali o tem, kako je biti ženska v tehnologiji, na katera partnerstva je najbolj ponosna in kaj bi svetovala vsem, ki si želijo delati v svetu tehnologije.

Daniela, ste direktorica poslovnega razvoja za države Srednje in Vzhodne Evrope pri podjetju Rakuten Viber. Kako dolgo ste del te ekipe in nam lahko razložite, kakšne so vaše odgovornosti? Kaj ste počeli pred Viberjem?

Kot direktorica za razvoj poslovanja v podjetju Rakuten Viber za Srednjo in Vzhodno Evropo že skoraj 5 let nadzorujem vsa strateška partnerstva, ki jih naše podjetje vodi v več kot 15 državah regije. Moje ozadje je digitalni marketing, ki se je izkazal za izredno koristnega pri sodelovanju s partnerji, s katerimi skupaj želimo ustvariti zmogljive rešitve znotraj Viberjevih platform. Moje odgovornosti vključujejo gradnjo strategije regionalnega partnerstva, pogajanja in pravne zadeve s ključnimi partnerji, poročanje višjemu vodstvu in upravljanje čudovite skupine menedžerjev posameznih držav in agencij na posameznih trgih. Moje delo zahteva zelo fleksibilen urnik, potrebne so odločitve, ki temeljijo na podatkih in dobra presoja, kar nam omogoča, da zajamemo dragocene priložnosti za rast podjetja Viber.

Biti ženska v tehnologiji ni tako pogosto. Kaj je povzročilo, da ste se odločili biti del tehnološkega sveta? Kako je biti ženska v tehnologiji? Ali lahko delite nekaj spoznanj za naše bralke, ki morda razmišljajo o podobni karierni poti?

Biti del tehnološkega sveta, je izjemno nagrajujoče – stalna potreba po inovacijah neizogibno vodi k profesionalnemu razvoju ljudi in prizadevanju za uspeh. V svoji karieri sem vedno delala v okolju, ki je bilo zelo svobodno in strpno, ljudje pa so v svojih karierah napredovali na podlagi lastnosti in dosežkov. Izzivi ponavadi izvirajo iz hitro razvijajočega se digitalnega okolja – moški in ženske se morajo nenehno izobraževati in izpopolnjevati svoje osebne in poklicne veščine, da ostanejo konkurenčni na zelo dinamičnem trgu. Seveda so izzivi vedno dobrodošli – tako se napreduje in ustvarjajo se inovacije. Na primer, pri Viberju vedno poskušamo ustvarjati pretrese v načinu poslovanja in iščemo ambiciozne ljudi, ki bi se pridružili naši ekipi in s tem poskrbeli za pozitivne spremembe.

S katerimi partnerji sodelujete in na katera partnerstva ste najbolj ponosni?

Resnično ponosna sem na naš partnerski ekosistem, ki je vedno pripravljen na novosti v korist naših uporabnikov in ki je podprt z delom, ki ga je regionalna ekipa opravila v zadnjih letih.

V letu 2020 se veselimo širjenja partnerstev v finančnem in tehnološkem sektorju, in sicer v smislu vključevanja več praktičnih, uporabnih storitev v Viber, ki bodo našim uporabnikom prihranile čas in denar. Že zdaj imamo pomembne integracije z vodilnimi strokovnjaki v regiji, kot so naši partnerji Addiko Bank, Comtrade in Societe Generale bank.

Hkrati velika rast, ki jo doživljamo z Viber skupnostmi, omogoča tako globalnim partnerjem, kot je FC Barcelona, ​​kot tudi lokalnim partnerjem, kot sta nevladna organizacija ZPMS ali Slovenska košarkarska zveza, da se približajo svojim občinstvom na zelo pristen in ekspresiven način. Industrija zabave v Viberju najde zaupanja vrednega partnerja in nenasičeno platformo za promocijo in monetizacijo vsebine. Na primer, EXIT festival, eden izmed naših najboljših regionalnih partnerjev, se je odpravil na svetovno pustolovščino, da bi pritegnil milijone uporabnikov Viberja z interaktivnimi orodji, kot so ekspresivne nalepke, Chat bot za nakup vstopnic in skupnost, ki je odprta za vse.

Kakšne cilje imate v oddelku razvoja poslovanja za našo regijo? Ali menite, da ima regija CEE nekaj večjih potencialnih partnerjev, s katerimi bi želeli sodelovati?

Viber si vedno prizadeva biti najboljša lokalna aplikacija za sporočila na vsakem trgu, kjer je prisotna. Prioriteta poslovnega razvojnega tima je lokalnim blagovnim znamkam ponuditi zmogljiva Viberjeva orodja – ustrezne rešitve, ki so pogosto edinstvene za lokalni trg, na primer naročanje hrane, rezervacija taksijev ali celo preverjanje kakovosti zraka, s tem pa dosežemo tudi več milijonov uporabnikov. Za nas je izredno pomembno zagotoviti pomembne storitve in vsebine in posledično poskrbeti, da se slovenski uporabniki na Viberju počutijo popolnoma domače. V določeni državi pogosto sodelujemo z močnim partnerskim ekosistemom, saj tako lahko prikažemo ideje in uvajamo inovativne rešitve, ki zagotavljajo odlično storitev za naše uporabnike. To lokalno znanje in izkušnje imajo največji potencial in veselimo se, da bomo videli več tega velikopoteznega vključevanja v Srednji in Vzhodni Evropi.

Ali lahko z nami delite nekatere spremembe, ki jih želite izvesti v regiji, v kateri delate (povezane s partnerstvom in delom, ki ga opravljate)?

V zadnjih devetih letih je Viber postal bistveni del vsakodnevnega življenja ljudi. Usmerjeni smo v naš cilj, da postanemo aplikacija, ki temelji na sporočanju in ki hkrati ponuja vse na enem mestu, za vse uporabnike in ki zadovolji vse njihove potrebe na enem zaslonu. Prioriteta našega oddelka je zagotoviti, da partnerske integracije delujejo brezhibno, hitro in enostavno – saj so takšna tudi pričakovanja naših uporabnikov. Namesto sprememb, stremimo k nenehnemu izboljševanju in napredku.

Naši bralci so večinoma mladi. Ali jim lahko svetujete, kako začeti delati v tehnološki industriji in priti do položaja, v katerem ste trenutno?

Vsakdo, ki želi začeti delati na področju tehnologijie, naj najprej dela na svojem izdelku ali projektu. Majhni koraki v tej smeri so dobra možnost, še posebej zaradi rasti spletnih platform, kot sta Coursera ali edx. Vsekakor je najpomembnejše, da svetu pokažete neusahljivo motivacijo in željo po uspehu na izbranem tehnološkem področju. Industrija ponuja veliko, zato je najbolje prepoznati vašo strast in potem poiskati podjetja, katere dejavnosti bi to strast lahko zadovoljile. Močna kulturna povezanost in odlično ujemanje z vašo ekipo sta pomembnejša od nivoja izkušenj, potrebnih za vstopna mesta.

Na telefonih preživimo 24/7. Kot nekdo, ki deluje na tem področju, se vam zdi to zdravo? Ali raje izklopite telefon? Kako se odklopite?

Ljudje se odklopijo na različne načine in vsak ima nekaj, kar mu ustreza – pa naj bo to dan v toplicah ali dolg tek v parku. Ko se odklopim, se trudim, da ugasnem telefon in grem kolesarit v naravo – zdi se mi terapevtsko.

Ti je prispevek všeč? 1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (3 ocen, povprečje: 4,67)
Loading...

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.