Ameriška agencija za varnost izdelkov uporablja meme za svoja sporočila … in ti so veličastni

Ameriška agencija za varnost izdelkov meme

Ameriška komisija za varnost potrošniških izdelkov (US Consumer Product Safety Commission) je začela z uporabo memov na Twitterju, s katerimi svoje sledilce opozarja in jim daje uporabne ter hkrati zanimive nasvete.

Komisija svoja sporočila predstavlja na drugačen način

Ameriška komisija za varnost potrošniških izdelkov varuje javnost pred nerazumnimi tveganji resnih poškodb ali smrti zaradi več tisoč vrst potrošniških izdelkov, ki so v njeni pristojnosti, vključno z izdelki, ki predstavljajo požarno, električno, kemično ali mehansko nevarnost ali lahko poškodujejo otroke.

Na družbenem omrežju Twitter omenjena komisija objavlja vrsto memov. Eden od tvitov opozarja sledilce, kako rezati avokado, brez da bi se poškodovali.

Drug meme je na temo ogljikovega monoksida. Sledilce poziva, naj imajo doma alarm, ki opozori, da je v prostoru preveč ogljikovega monoksida.

Ameriška agencija za varnost izdelkov meme

Tretji meme opozarja na varnost. Vredno je postaviti lestev.

Ameriška agencija za varnost izdelkov meme

Še eden od mnogih memov.

Ameriška agencija za varnost izdelkov meme

Nedvomno je Ameriška komisija za varnost potrošniških izdelkov stopila izven okvirja in izbrala zanimiv pristop posredovanja sporočil.

Prejšnji članekObjavljen je ASEF razpis za raziskovalno delo v tujini
Naslednji članekKolikokrat (se) vprašate: »Kako se počutiš?«

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.