ŠSDMS-jev MARKETINŠKI IZLET V ZAGREB

Od 17. do 19. februarja se je 20 študentov in simpatizerjev Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije odpravilo v hrvaško prestolnico.

Izobraževalni izlet v Zagreb, ki je trajal tri dni, nam je omogočil spoznati marketinške prakse, ki se jih poslužujejo vodilna hrvaška podjetja tako na domačem kot na tujih trgih.

V jutranjih urah se nas je dvajset študentov in članov ŠS DMS zbralo na ljubljanski železniški postaji, od koder nas je vlak zapeljal v Zagreb. Po namestitvi na izbrani lokaciji smo se sledeč našemu urniku odpravili obiskat podjetje za podjetjem. Naš dnevni red se je začel z obiskom marketinške agencije Bruketa & Žinič, kjer so nam predstavili uspešno, in kot sami pravijo, zelo čisto, predvolilno kampanjo, s katero so Iva Josipovića postavili na sam vrh hrvaškega političnega sveta. Naša naslednja destinacija je bila Heinzelova 62a, podjetje Digitel Komunikacije. Iva Kutle, vodja analitičnega in strateškega oddelka, nam je predstavila skupino podjetij, ki že več kot deset let vzajemno lovijo ravnotežje med domačimi in tujimi naročniki. Za tem nam je Tonka približala način kreativnega, a hkrati produktivnega razmišljanja; Boris pa nam je naštel več kot le en dober razlog, zakaj biti prisoten na naslednjem Weekend Media Festivalu v Rovinju. Naporen, a hkrati poučen dan smo zaključili ob prijetnem druženju v enem izmed hrvaških klubov. Naslednji dan smo v opoldanskih urah ponovno obiskali Heinzelovo ulico. Tokrat podjetje McCann Erickson, kjer nas je sprejel direktor za odnose s strankami Slobodan Presečki. Zaupal nam je skrivnost uspešnosti podjetja, ki spada med tri najuspešnejša podjetja na Hrvaškem: to so njegovi ljudje, ki uspešno kombinirajo lokalna izkustva in stoletno globalno prisotnost. Za vizualizacijo povedanega so nam predstavili dva izbrana primera uspešnih kampanj: kampanja za obarjeni program Gavrilović in kampanja za sredstvo, namenjeno hujšanju, Fit Lax (Belupo). Naslednji dan smo v zgodnjih jutranjih urah, obiskali najuspešnejše zasebno telekomunikacijsko podjetje na Hrvaškem Vip. Predstojniki različnih oddelkov so nam v dveurni predstavitvi približali svoje delo, ki je prepojeno s tremi temeljnimi vrednotami: individualnostjo, skrbjo in inovativnostjo. Temu je sledil obisk produkcijske hiše, Planet B, ki že nekaj let uspešno izdeluje oglase za številna zveneča imena v svetu marketinga: McCann Erickson, Grey, Publicis itd. Predstavili so nam stresno delo, ki zahteva več kot enega človeka, delo, kjer se koraka po koraku ne da načrtovati in je treba biti prilagodljiv in dosegljiv štiriindvajset ur na dan. Sledil je obisk še zadnje destinacije: glavne železniške postaje Zagreb. Od tam nas je vlak odpeljal nazaj v Ljubljano, kamor smo prispeli v poznih večernih urah, izčrpani, a polni novih izkušenj in pripravljeni na nov dan, na nove izzive.

Andreja Barbarič

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.