Priročnik o hujšanju in zdravi prehrani Hujšaj maXXimalno

0

HUJŠANJE SPLOH NI TAKO ZELO TEŽKO!

Izguba telesne maščobe je tema, ki je vedno aktualna. Marsikdo pa se ne zaveda, da je lahko hujšanje precej enostavno, če poznamo osnovne principe, ki se v času diete dogajajo v telesu. O tem govori prenovljeni priročnik Hujšaj maXXimalno.

 

Podjetje Maxximum je letos ponatisnilo svoj izjemno priljubljeni prehranski priročnik Hujšaj maxximalno, ki je v preteklih letih marsikateremu bralcu pomagal razjasniti osnovne pojme o zdravi prehrani, mehanizmih hujšanja in k spremembi prehranskih navad.

 

Z nepravilnih hujšanjem si lahko naredimo več škode kot koristi. Zato se morajo vsi, ki želijo dolgoročno izgubiti odvečne maščobne obloge, zavedati, da se je hujšanja potrebno lotiti premišljeno. Nima smisla slediti kateri izmed strokovno neosnovanih diet, saj je vsak človek oseba zase in ima tudi pri hujšanju popolnoma individualne potrebe. Zato je nujno, da se vsi, ki želijo shujšati, vsaj osnovno izobrazijo o tem, kaj so beljakovine, kaj so ogljikovi hidrati in kaj maščobe, kako se ta hranila obnašajo v telesu, katera so s v času hujšanja zaželena in katerim se je bolje izogniti. Na tak način si lahko hujšajoči sami sestavijo dieto in jedilnik, brez da bi se spraševali, zakaj nekaj smejo in nekaj ne smejo jesti. To jim bo namreč postalo samoumevno, saj si bodo priučili osnove informacije, ki jih potrebujejo za uspešno hujšanje.

 

Telo je v energijskem ravnotežju, ko je med energijo, ki jo zaužijemo s hrano, in energijo, ki jo porabimo, vzpostavljeno ravnovesje. Če zaužijemo preveč oziroma premalo kalorij glede na svojo dnevno porabo, bo posledica tega pridobivanje ali izgubljanje telesne teže. Pri hujšanju velja pravilo, da težo izgubljamo le, če telo v to prisilimo. To storimo tako, da zmanjšamo energijski vnos, zaradi česar telo poseže  po drugem viru. Cilj hujšanja je seveda izguba maščobe, medtem ko je problem večine tako imenovanih hitrih diet v tem, da pričnemo izgubljati mišično tkivo. Presnova in s tem poraba kalorij se zaradi tega upočasnjuje, maščobo pa izgubljamo vse težje.

 

Kilogrami niso samo telesna maščoba. Če izgubimo na primer tri kilograme, to še ne pomeni, da imamo na trebuhu ali zadnjici tri kilograme maščobnih oblog manj. Kilograme oziroma telesno težo poleg maščobnega tkiva sestavlja marsikaj, predvsem mišično tkivo, voda v telesu in vsebina prebavil. Dieta je učinkovita, če izgubljamo telesno maščobo, ob tem pa ohranjamo mišično tkivo. Vsi, ki menijo, da mišice niso potrebnem bodo v priročniku spoznali, zakaj to ne drži. Govorimo seveda o mišičnem tkivu povprečnega (aktivnega ali neaktivnega) posameznika, ne o mišicah, ki jih vidimo v fitnes centrih.

 

Priročnik Hujšaj maXXimalno na preprost način opisuje hranilne snovi in živila  ter bralcu pomaga pri oblikovanju zdravega jedilnika. V smiselno razvrščenih poglavjih bralci spoznajo, da je dober prehranski načrt individualno prilagojen, vključuje vsa pomembna hranila v pravih razmerjih, temelji na ustreznem energijskem vnosu, predvideva vsaj pet majhnih obrokov dnevno, upošteva raznovrstnost pri izboru živil in temelji na industrijsko čim manj predelani hrani.

 

Vsi, ki jim primanjkuje idej, kaj jesti na dieti, se bodo razveselili slastnih in preprostih receptov jedi s po le 300 kalorijami. V priročniku so predstavljena tudi nekatera prehranska dopolnila, ki lahko pomagajo pri doseganju zastavljenih ciljev.

 

 

Priročnik Hujšaj maXXimalo je za bralke in bralce revije Študent BREZPLAČEN!

Pokličite na 01/ 54 65 233 in poslali vam ga bodo po pošti.

 

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši svoj komentar
Prosim vpiši ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.