Page 77 of 118
Tehnologija prometa in logistika
O študijskem programu Temeljni cilj programa je omogočiti kakovostno znanje s trdno temeljno podlago znanj in razumevanja na širšem strokovnem področju transport-promet-transportna logistika, ki mu v primeru zaključka študija daje ustrezne kompetence za zaposljivost, v primeru nadaljevanja študija pa pridobljeno znanje predstavlja ustrezno izhodišče za raziskovalni študij na podiplomski drugi stopnji. Na osnovi načel Bolonjske […]
20. januarja, 2021
Prometna tehnologija in transportna logistika
O študijskem programu Temeljni cilj programa je, da študentom omogoči pridobitev strokovnega znanja, veščin in usposobljenost za reševanje zahtevnih strokovnih in delovnih problemov, razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami, strokovno kritičnost in odgovornost, iniciativnost in samostojnost pri odločanju in vodenju. Obvezni del tega študijskega programa je praktično izobraževanje v delovnem okolju s […]
Navtika
O študijskem programu Temeljni cilj programa je izobraziti profesionalno kompetentne in interdisciplinarno razgledane strokovnjake oz. strokovnjakinje na področju pomorske navigacije s poudarkom na teoretični in praktični usposobljenosti za vodenje ladje oziroma nadzor nad pomorsko plovbo skladno z mednarodno Konvencijo o standardih za usposabljanje, izdajanje spričeval in ladijsko stražarjenje pomorščakov Mednarodne pomorske organizacije (IMO) iz leta […]
Ladijsko strojništvo
O študijskem programu Temeljni cilj programa je izobraziti profesionalno kompetentne in tehnično razgledane strokovnjake na področju ladijskega strojništva s poudarkom na teoretični in praktični usposobljenosti za vodenje, upravljanje in vzdrževanje ladijskih strojnih in energetskih sistemov na vodstvenem nivoju. Celoten program izobraževanja temelji na zahtevah mednarodne Konvencije o standardih za usposabljanje, izdajanje spričeval in ladijsko stražarjenje […]
Anglistika (dvopredmetni)
⏲️ Vrsta in trajanje študija: REDNI študij (2 leti) ? ECTS kreditnih točk: 60 KT za celotni študij ? Pridobljen naziv: Magister anglistike in … ?️ Kraj izvajanja: Ljubljana O študijskem programu Študijski program študente usposablja za samostojno visoko strokovno delo na področju angleškega jezika in književnosti, za visoko kakovostno medjezikovno in medkulturno posredovanje ter za samostojno raziskovalno delo v […]
19. januarja, 2021
Anglistika (enopredmetni)
⏲️ Vrsta in trajanje študija: REDNI študij (2 leti) ? ECTS kreditnih točk: 120 KT za celotni študij ? Pridobljen naziv: Magister anglistike ?️ Kraj izvajanja: Ljubljana O študijskem programu Študijski program študente na drugi stopnji usposablja za samostojno visoko strokovno delo na področju anglistike in amerikanistike, za visoko kakovostno medjezikovno in medkulturno posredovanje ter za samostojno raziskovalno delo. Magistri […]
Andragogika (pedagoški) (dvopredmetni)
⏲️ Vrsta in trajanje študija: REDNI študij (2 leti) ? ECTS kreditnih točk: 60 KT za celotni študij ? Pridobljen naziv: Magister profesor andragogike in … ?️ Kraj izvajanja: Ljubljana O študijskem programu Temeljni cilji magistrskega programa se nanašajo na več ravni kompetenc in na več profilov dela, ki ga opravlja andragog kot ekspert za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti […]
Andragogika (pedagoški) (enopredmetni)
⏲️ Vrsta in trajanje študija: REDNI študij (2 leti) ? ECTS kreditnih točk: 120 KT za celotni študij ? Pridobljen naziv: Magister profesor andragogike ?️ Kraj izvajanja: Ljubljana O študijskem programu Temeljni cilji magistrskega programa se nanašajo na več ravni kompetenc in na več profilov dela, ki ga opravlja andragog kot ekspert za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti ob dokončanem […]
Edukacijske vede
O študijskem programu Temeljni cilj programa je študente usposobiti za samostojno mednarodno konkurenčno znanstveno-raziskovalno delo, za načrtovanje in razvijanje novih idej in iz njih izhajajočih rešitev v šolski praksi. Pri tem sistematično, skozi evalvacijo lastnega praktičnega dela, poglabljajo svoja spoznanja na področjih posameznih predmetnih didaktik in vzporedno skrbijo za sistematično razčlenjevanje problemov iz prakse, pri […]
Razredni pouk
O študijskem programu Temeljni cilj programa je izobraziti široko razgledanega magistra, ki bo opremljen z vsemi potrebnimi splošnimi in posebnimi znanji, sposobnostmi in zmožnostmi, da bo lahko kot učitelj kos zahtevam sodobnega osnovnošolskega izobraževanja na razredni stopnji, ki bo ustvarjalen pri reševanju problemov, ki jih potrebuje v različnih kompleksnih in nepredvidljivih situacijah, ki jih prinaša […]
Page 77 of 118