Zelena okrogla miza

Ekonomska fakulteta in Si.mobil v sklopu pobude Re.misli vabita na zeleno okroglo mizo z naslovom Voda in naše prilagoditve na podnebne spremembe, ki bo v sredo, 17. marca 2010 ob 17. uri v Lila dvorani Ekonomske fakultete.
Na dogodku bodo gostje podali odgovor na vprašanje, Kaj lahko za čim bolj učinkovito prilagoditev na spremembe storimo posameznik, izobraževalne institucije, lokalna skupnost, gospodarstvo, država in Evropska unija?

Skupaj z vami bodo razpravljali:
• dr. Lidija Globevnik
• prof. dr. Lučka Kajfež Bogataj
• prof. dr. Maja Makovec Brenčič
• prof. dr. Dušan Plut in
moderator: Mitja Bricelj.

Več informacij o gostih si oglejte v vabilu.

Prijave zbiramo do torka, 16. marca 2010 do 16. ure na e-naslov info@ef.uni-lj.si.

Vljudno vabljeni!

12. Festival dokumentarnega filma

12. festival dokumentarnega filma kot dodatno festivalsko prizorišče drugič zapored gosti tudi Kinodvor, povrh tega drugič zapored prinaša tekmovalni sklop na temo človekovih pravic.
Letošnji festival prinaša v Slovenijo doslej največjo retrospektivo bosensko-hercegovskega dokumentarnega filma, 44 dokumentarcev več kot dvajsetih avtorjev. Gre za izbor, kakršnega ne le slovensko, ampak tudi evropsko občinstvo še ni imelo priložnosti videti. Lani je bilo na enem najpomembnejših festivalov dokumentarnega filma v Oberhausnu prikazanih 20 dokumentarcev Sutjeska filma (večino si lahko ogledamo tudi v Ljubljani), pri čemer je bilo kar nekaj filmskih kopij iz festivalskega arhiva, saj v Sarajevu niso bile dosegljive. Ob obleganju mesta se je namreč studio Sutjeska filma, v katerem je bil filmski arhiv, znašel na nikogaršnji zemlji, na bojišču med branilci in srbskimi silami. Požrtvovalni filmski delavci so rešili večino filmov in jih odpeljali na sarajevsko televizijo. Po vojni se je pojavilo vprašanje, kdo sploh sme razpolagati z njimi. Ta problem je skoraj petnajst let javnosti oteževal dostop do filmov in je bil razrešen z ustanovitvijo Filmskega centra Sarajevo, ki zdaj kot naslednik Sutjeska filma začenja odpirati vrata k svoji filmski dediščini.

Program festivala najdete na: http://www.fdf.si

ŠOUM bo zbirala materialna sredstva za pomoč brezdomcem

Zbiranje sredstev bo 12. in 13. marca potekalo v nakupovalnem središču Europark, 19. in 20. marca pa v Planetu Tuš. ŠOUM pa je že v začetku marca Kraljem ulice podarila 15 kapucarjev.
Študentska organizacija Univerze v Mariboru (ŠOUM) organizira dobrodelno akcijo zbiranja materialnih sredstev za pomoč brezdomcem, natančneje za Zavetišče za brezdomce v Mariboru. Z akcijo, ki bo potekala 12. in 13. marca v nakupovalnem središču Europark, 19. in 20. marca pa v Planetu Tuš Maribor, želi ŠOUM vzpodbuditi ljudi, da s svojim prispevkom pomagajo socialno ogroženim skupinam in tako pridobiti čim več sredstev (kuhinjski in higienski produkti, toaletni papir, čistila, hrana, ipd.), ki jih zavetišče potrebuje pri opravljanju svoje dejavnosti. ŠOUM bo v času obratovanja nakupovalnih središč, imela tam postavljeno svojo stojnico, kjer bodo nagovarjali mimoidoče k prostovoljnemu prispevku materialnih sredstev, ki jih lahko prinesejo od doma ali pa jih kupijo. Ker se bo projekt izvajal več dni, bodo ljudje imeli možnost prinesti materialna sredstva tudi od doma. Po koncu akcije bo ŠOUM zbrana sredstva podarila Zavetišču za brezdomce Maribor.

Študentski teden odprith vrat TMS

V okviru Meseca študentske kulture nudimo študentom v tednu od 9. 3. 2010 do 14. 3. 2010 prost vstop v Tehniški muzej Slovenije v Bistri in Muzej pošte in telekomunikacij.
V nedeljo, 14. 3. 2010, se lahko v Tehniškem muzeju Slovenije v Bistri brezplačno udeležite tudi vodstva po muzejskih zbirkah (ob 14. uri), ogledate prikaz žaganje hlodovine z žago venecijanko (ob 15. uri) in poizkuse Nikole Tesle (ob 16. uri).

Odpiralni čas Tehniškega muzeja Slovenije v Bistri pri Vrhniki:
torek-petek: 8.00-16.00
sobota: 9.00-17.00
nedelja in prazniki: 10.00-18.00

Odpiralni čas Muzeja pošte in telekomunikacij v Polhovem Gradcu:
torek-petek: 10.00-17.00
nedelja in prazniki: 10.00-17.00

Komedija

Privoščite si sproščen večer s Komikazami!!
Študentska organizacija Univerze v Mariboru nadaljuje v četrtek, 11. marca 2010 ob 21. uri, s prvim sklopom »Četrtkovih večerov kulture«, ki je tokrat, že tradicionalno, namenjen komediji. V okviru zadnjega večera komedije na Četrtkovih večerih kulture se bo 11. marca predstavila skupina Komikaze.

Vstop za študente (ob predložitvi študentske izkaznice oz. indeksa) je brezplačen, za člane ZSSS je 4 evre, za vse ostale pa je vstopnina 8 evrov. Vstop je omejen – karte se lahko dobijo eno uro pred pričetkom na Štuku.

19. slovenski oglaševalski festival

Čez dva tedna bo vrata odprl 19. SOF, ki bo med 24. in 26. marcem potekal v GH Bernardin v Portorožu.

SOF je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji.

V sklopu festivala bodo tudi letos pripravili razstavo v tekmovalni program prijavljenih del (tiskani oglasi in zunanja oglasna sredstva, korporativna oglasna sredstva, inovativne oblike komuniciranja …), medtem ko bodo prijavljene filme (televizijski, kino in spletni oglasi), radijske oglase, dogodke ter celostne oglaševalske akcije predstavili na posebni projekciji prijavljenih del.

Ker se zavedajo, da se letošnja splošna gospodarska situacija krepko pozna tudi v študentskih denarnicah, so se odločili, da študentom omogočimo brezplačen ogled razstave in projekcije prijavljenih del v sredo, 24.3. od 13.00 do predvidoma 16.00 v preddverju in dvorani Evropa GH Bernardin v Portorožu.

Sicer pa SOF študentom zagotavlja možnost nakupa študentske kotizacije po posebni, bistveno nižji ceni: 100 EUR + DDV.

Več informacij o letošnjem SOF najdete na www.sof.si.

Mednarodni večer: Španija

Študentska organizacija Univerze na Primorskem, natančneje Resor za mednarodno sodelovanje, in ESN Primorska v letnem semestru tekočega študijskega leta
… ponovno prirejata sklop mednarodnih večerov, na katerih tuji študentje, ki so trenutno na izmenjavi na Univerzi na Primorskem, predstavijo svojo državo, kulturo, običaje in vse obiskovalce razvajajo s tipično hrano in pijačo države, iz katere prihajajo.

Na prvem mednarodnem večeru prejšnji teden se je kot prva predstavila Slovenija, država gostiteljica, na vseh naslednjih večerih pa se bodo predstavile države, iz katerih prihajajo tuji študentje. Na drugem mednarodnem večeru, ki bo v sredo, 10. marca 2010, ob 20.00 uri v osrednjem prostoru ŠOUP (Pristaniška ulica 3 v Kopru), bodo tuji študentje predstavili Španijo. Španija je znana po številnih značilnostih, od pestre zgodovine prepletene z muslimanskim in katoliškim svetom, bikoborbe, popoldanske sieste, flamenka do tipične španske kulinarike. Obiskovalci bodo poleg predstavitve države, kulture in običajev, lahko zaplesali ob ritmih čutnega flamenka, poskusili tipično špansko pijačo »sangrio« in okusno špansko «paello«.

Mednarodni večeri bodo potekali vse do konca aprila, v prihodnje pa se bodo predstavile še Kanada, Irska, Škotska, Francija, Finska, Poljska, Slovaška, Madžarska in Hrvaška.

Vstop je prost!

Prisrčno vabljeni!

MacGyver 2.0

Mednarodno društvo študentov tehnike in naravoslovja BEST Ljubljana pripravlja 24. in 25. marca tekmovanje mladih inženirjev, ki bo izziv predstavitvenih, tehničnih in praktičnih sposobnosti, delovanja skupine, iznajdljivosti, kreativnosti, znanja, domišl
Ciljna publika so predvsem perspektivni študentje tehničnih ved.

V skupinah bo potekala “Študija primera (case study)” in “Izdelava v skupini (team design)”. Za obiskovalce pa bo na voljo spremljevalni program z miselnimi igrami ter predstavitev podjetij.
Najboljši ekipi v obeh kategorijah se uvrstita naprej na Centralno evropsko tekmovanje aprila v Brnu.

Prijavite se lahko na spletni strani, kjer boste izvedeli več o samem dogodku in sistemu BEST evropskih tekmovanj: http://www.macgyver.si/

ŠSDMS-jev MARKETINŠKI IZLET V ZAGREB

Od 17. do 19. februarja se je 20 študentov in simpatizerjev Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije odpravilo v hrvaško prestolnico.

Izobraževalni izlet v Zagreb, ki je trajal tri dni, nam je omogočil spoznati marketinške prakse, ki se jih poslužujejo vodilna hrvaška podjetja tako na domačem kot na tujih trgih.

V jutranjih urah se nas je dvajset študentov in članov ŠS DMS zbralo na ljubljanski železniški postaji, od koder nas je vlak zapeljal v Zagreb. Po namestitvi na izbrani lokaciji smo se sledeč našemu urniku odpravili obiskat podjetje za podjetjem. Naš dnevni red se je začel z obiskom marketinške agencije Bruketa & Žinič, kjer so nam predstavili uspešno, in kot sami pravijo, zelo čisto, predvolilno kampanjo, s katero so Iva Josipovića postavili na sam vrh hrvaškega političnega sveta. Naša naslednja destinacija je bila Heinzelova 62a, podjetje Digitel Komunikacije. Iva Kutle, vodja analitičnega in strateškega oddelka, nam je predstavila skupino podjetij, ki že več kot deset let vzajemno lovijo ravnotežje med domačimi in tujimi naročniki. Za tem nam je Tonka približala način kreativnega, a hkrati produktivnega razmišljanja; Boris pa nam je naštel več kot le en dober razlog, zakaj biti prisoten na naslednjem Weekend Media Festivalu v Rovinju. Naporen, a hkrati poučen dan smo zaključili ob prijetnem druženju v enem izmed hrvaških klubov. Naslednji dan smo v opoldanskih urah ponovno obiskali Heinzelovo ulico. Tokrat podjetje McCann Erickson, kjer nas je sprejel direktor za odnose s strankami Slobodan Presečki. Zaupal nam je skrivnost uspešnosti podjetja, ki spada med tri najuspešnejša podjetja na Hrvaškem: to so njegovi ljudje, ki uspešno kombinirajo lokalna izkustva in stoletno globalno prisotnost. Za vizualizacijo povedanega so nam predstavili dva izbrana primera uspešnih kampanj: kampanja za obarjeni program Gavrilović in kampanja za sredstvo, namenjeno hujšanju, Fit Lax (Belupo). Naslednji dan smo v zgodnjih jutranjih urah, obiskali najuspešnejše zasebno telekomunikacijsko podjetje na Hrvaškem Vip. Predstojniki različnih oddelkov so nam v dveurni predstavitvi približali svoje delo, ki je prepojeno s tremi temeljnimi vrednotami: individualnostjo, skrbjo in inovativnostjo. Temu je sledil obisk produkcijske hiše, Planet B, ki že nekaj let uspešno izdeluje oglase za številna zveneča imena v svetu marketinga: McCann Erickson, Grey, Publicis itd. Predstavili so nam stresno delo, ki zahteva več kot enega človeka, delo, kjer se koraka po koraku ne da načrtovati in je treba biti prilagodljiv in dosegljiv štiriindvajset ur na dan. Sledil je obisk še zadnje destinacije: glavne železniške postaje Zagreb. Od tam nas je vlak odpeljal nazaj v Ljubljano, kamor smo prispeli v poznih večernih urah, izčrpani, a polni novih izkušenj in pripravljeni na nov dan, na nove izzive.

Andreja Barbarič

 

fANfARA 2010

Te zanima marketing? Kako lahko na najbolj glasen način izveš več?

fANfARA je najodmevnejša študentska marketinška konferenca, ki se bo odvijala že tretjič zapored, in sicer v sredo, 14. aprila 2010, v prostorih Gospodarskega razstavišča.
fANfARA privablja študente, željne marketinških znanj. Vse, kar nam na faksu ne povedo, nam bodo tokrat zaupali uveljavljeni strokovnjaki iz prakse. Predavanja, okrogle mize in delavnice bodo prepletene z zanimivostmi in prigodami iz marketinškega sveta, tako s strani agencij kot tudi naročnikov. Biti v družbi ljudi z enakimi interesi ponuja tudi priložnost pridobivanja novih vez in poznanstev. Morda se splete tudi kakšna poslovna vez.
fANfARO bomo zaključili v pravem slogu marketinških festivalov z glasno zabavo do zgodnjih jutranjih ur.
Ne odlašaj, pridruži se nam tudi ti!
Za več informacij o fANfARI pridi na: www.fanfara.net.

Nastavitve piškotkov
Logo revija Študent

Spletišče s piškotkom dodeli obiskovalcu serijsko oznako, da ga prepozna ob ponovnem obisku.

Nujni piškotki

Piškotki, nujno potrebni za delovanje strani, zagotavljanje varnosti in prenos podatkov.

Analitični piškotki

Piškotki anonimizirane Googlove analitike nam omogočijo merjenje rasti ogledov.